Huntervalley, Kiama and snowy mountians

26 februari 2019 - Broke, Australië

Hey hey,

hier is mijn volgende blog over me roadtrip met me ouders

na zo’n 7 maanden was ik weer terug op de olijfenboerderij in huntervalley. Wat had ik deze plaats gemist de lieve mensen, heerlijke wijn en een prachtige omgeving wat wil je nog meer. In huntervalley zijn we de eerste dag wezen zwemmen in een waterholl in de natuur wat best wel gaaf was om te doen, hier waren we lekker voor 2 uurtjes even wezen chillen.

De 2e dag hebben wij een heerlijke wijnproeverij gedaan met onze eigen chauffeur die ons naar 3 leuke wijnboerderijen bracht Ascella, 1813 en nog eentje waar ik de naam van ben vergeten whoops haha. Allemaal hadden ze hun eigen interessante verhaaltjes over hun wijn. Ik heb in ieder geval deze dag heerlijk genoten samen met mam en pap van heerlijk en vieze wijntjes maar we hebben echt een toffe dag gehad. Ik en mama voelde de wijn zelfs een beetje hangen na deze dag maar papa blijft altijd een bikkel en zegt dat ie nergens last van heeft😂😂😂 maar ondertussen hahahaha.

Voor de rest heb ik in huntervalley mam en pap de olijvenboerderij laten zien en wat ze doen en wat ik toen allemaal gedaan heb toen ik er werkte. Ook heb ik weer even bijgekletst met marian, patchy en Shelby dus dat was weer even leuk.

De volgende dag zijn we doorgereden naar kiama. Hier verbleven we op een big 4 camping tegen de zee aan super mooi was dat.  In Kiama zijn we nadat we even uitgerust waren van de trip naar de Spuitgat gegaan die in kiama ligt. Dit is best vet om te zien want dan spuit er in eens zoveel water omhoog met super veel geluid, het leek wel een soort knal dus ja dat was wel awesome.

De tweede dag in Kiama zijn we een stuk naar beneden gereden naar hyams beach Ze zeggen dat hyams beach het witste strand is van Australië dus ik ging het even vergelijken met whitsundays. Nou moet ik toch zeggen dat whitsundays witter lijkt haha. Maar wel heerlijk zo’n dagje op het strand zonnen, zwemmen, lekker uitrusten en natuurlijk mooi bruin worden. Deze dag  hadden we afgesloten met een echte ozzie bqq en ik een aperol mmhh dat was heerlijk. 😋😋😋😋😋❤️❤️❤️

De volgende ochtend gingen we al weer opweg naar Snowy Mountains hier had ik enorm veel zin lekker hiken, natuur snuiven en natuurlijk van het prachtig uitzicht genieten. Maar helaas het weer zat een beetje tegen we hadden de hele dag regen. Maar Ondanks het weer hadden we toch een beetje kunnen genieten van Snowy Mountians door een route te rijden met de camper door de bergen en een kleine hike te doen in de regen. Wij sliepen trouwens op een natuur camping voor 2 dagen waar overal overdag kangeroo’s en in de nacht possums waren Ja dat was wel leuk om lekker wildlife om je heen te hebben, ik voelde me weer even in me element.  Snowy mountians was mooi, tof en zeker waard ondanks het slechte weer.

Wat had ik een enorm leuke tijd in al deze plekken ik was echt aan het genieten van elk moment en vooral met mam en pap.

In me volgende blog vertel ik jullie over de outback, adelaide en kangeroo Island.

tot dan,

houdoe🤟🏻

1. Angelie Dekkers:
    26 februari 2019
    ❤️❤️❤️
  2. Valerie #Boris..:
    26 februari 2019
    Mooi.. wat fijn dat je ma en pa en bij waren.. echt top dat ze zo naar jou toe komen.. mooi.. geweldig.. hihi..

Genieten.. ik geniet er zo van als ik dit zo allemaal lees.. hihi.. maar niet een beetje jaloers..

Geniet er van.. 😘😘😘😘
  3. Lize Van randen: