Voorbereiding en vlucht Australië

15 april 2018 - Hong Kong Int Airport, China

Hoi hoi

Vandaag is officieel mijn reis begonnen. Afgelopen week heb ik natuurlijk al mijn spulletjes uitgezocht die ik wilde meenemen naar Australië. Dat was een hele lastige taak. Want je wil van alles natuurlijk meenemen kleding, schoenen etc. maar ja dat past helaas niet in je backpack. Uiteindelijk met hulp van me ouders is het uiteindelijk allemaal gelukt.

Gister was de grote dag aangebroken om offcieel te vertrekken naar Australië om 13:10 Nederlandse tijd met eerst een tussen stop in Hong Kong. Het moeilijkste van alles was natuurlijk het afscheid nemen van je familie en vrienden  vooral van me ouders en broer en schoonzus. Vanochtend ben ik aangekomen om 06:30 in Hongkong ( Nederlandse tijd 00:30). Hoe was de vlucht voor mij in een woord verschrikkelijk. Het was vooral een hele lange vlucht, met niet zo’n fijne mede passagiers en niet zo’n lekker ontbijt. Het raarste van heel de vlucht was voor mij natuurlijk het tijd verschil met Nederland wat ben ik brak.

Over 1 uurtje stap ik op me tweede vlucht van 9 en half uur richting Sydney Australia. Hopelijk wordt deze vlucht iets beter als de vlucht vanuit Amsterdam naar Hong Kong. Hopelijk pak ik nog wat slaap.

Heel benieuwd hoe het is Sydney is en hoe mijn hostel is en natuurlijk hoe aankomende 2 weken worden maar dat vertel ik jullie allemaal in me volgende blogs

Tot snel

1. Angelie mam:
    15 april 2018
    Hier nu 10:00 Bijna in Australië !! Nog bijna 2 -3 uur vliegen en dan sta je veilig en wel in Australië ! Hopelijk heb je nu beter gerust ! En kun je gaan genieten van de eerste indruk van je voorlopige thuis. Geniet van alle kleine dingen en leg zo veel mogelijk vast in je geheugen en op de foto . Dan kunnen wij ook een beetje mee genieten en maakt het missen van onze meid het minder ❤️❤️❤️ Pap en mam
  2. Amber Dekkers:
    15 april 2018
    Ik ga zeker genieten en zorg dat ik zoveel mogelijk vast leg op camera, tablet en telefoon zodat ik jullie mee kan laten genieten mijn tweede vlucht was idd een stuk beter

Pap en mam ik houd jullie op de hoogte

Dikke kus 💋💋
  3. Valerie #Boris..:
    Meid..
    Echt super geweldig dat jij je deze droom laat uitkomen.. 😍 heel veel plezier en doe alles wat je wilt.. xxxxx