Blog 11 manly, australia day🇦🇺❤️and parents👫

31 januari 2019 - Sydney, Australië

Blog 11 manly + picking up parents from AirPort

Eeyyy joooo

Afgelopen week op donderdag ben ik naar manly geweest voor een weekend na 7 maanden hard gewerkt te hebben, vondt ik wel dat ik een leuk weekendje verdient had.

Ik kwam aan in manly haven donderdag middag met de ferry vanuit Sydney Harbour, is wel leuk zo’n bootje over het water. In manly ging ik slapen in manly backpackers dit is hostel waar ik een 4 dorm dames kamer heb geboekt. Oftewel met 4 ander meiden op een kamer slapen. Nou vondt ik dat nou toch wel wennen weer na 7 maanden me eigen slaapkamer te hebben gehad maar gelukkig viel het allemaal wel mee want ik had leuke meiden op de kamer.

Op donderdagavond ging ik samen met me kamergenoot manly verkennen en gingen we heerlijk een hapje eten bij Mexicaans restaurant mmmhhh wat was dat lekker. Na 7 maanden geen biertje hebben gehad had ik me eerste carona’tje gehad wat was dat even genieten. Na we een hapje gegeten hadden gingen we naar het strand naar zonsondergang kijken en deden we nog even mee met een potje beach volley. Laat in de avond hebben we een leuk kroegentochtje gedaan in manly pubs.

Volgende dag had ik geprobeerd uit te slapen maar helaas het werk ritme zat er nog in mevrouw was 6 uur wakker maar natuurlijk draaide ik me nog wel even om. De rest van deze dag heb ik heerlijk genoten op het strand van manly en van Shelly Beach lekker bruin worden en afkoelen in de zee met me Nederlands maatje nanoek. In de avond ben ik pinguïns wezen kijken op het strand want manly heeft 3 pinguïns wonen helaas was het te donker voor foto’s. Maar was zeker gaaf om te zien wilde pinguïns.

Zaterdag ochtend vertrok ik alweer weg vanuit manly😢 terug naar Sydney stad want ik ging voor 3 nachten in hotel slapen omdat mam en pap komen maar daar komen dalijk bij terug. Eerst ga ik even praten over australia day want dat was afgelopen zaterdag. Australia day is een nationale feestdag hier en de meeste Australiërs zijn dan vrij. Ik heb deze dag gevierd in Sydney waar van alles te doen was muziek, kraampjes, boten race en voor vele soorten kunst van aboriginals.  Was een leuke dag om mee te maken.🇦🇺🙏🏼❤️

Toen was het moment daar ik ging me ouders ophalen van het vliegveld na ze 9 en halve maand niet gezien te hebben ooeehh spannend maar had er zeker zin in. Eenmaal op het vliegveld aan gekomen te zijn moest ik zeker nog 1 uur wachten maar wat duurde dat lang zeg. Ik kon niet zitten of stil staan was te enthousiast en eindelijk na ander half uur staan te wachten mocht ik ze in me armen sluiten wat had ik ze gemist en tuurlijk kwamen er  traantjes bij. Wat was ik gelukkig 😁😁😁😁😁 en wat had ik er zin in om samen me ouders rond te reizen door Australië🇦🇺❤️.

Nu op naar een mooie 4 weken in Australië met me folks en ook mijn laatste weken in ozzie voordat ik naar nieuw zeeland vertrek.

Ga morgen vertellen over onze eerste week samen in ozzie🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺.

Goodbye mates

1. Angelie Dekkers:
    1 februari 2019
    Nog even een paar dagen genoten van je vrijheid en vrije tijd 😉 En toen na eindelijk ruim 9 maanden hebben we jou weer in onze armen kunnen sluiten op het vliegveld van Sydney AirPort Wat was het fijn om je weer te voelen,te ruiken en te knuffelen ❤️💋en nu samen met ons drietjes ons gezamenlijk avontuur tegemoet zie ook [email protected]