Welkom op mijn reisblog!

1. Reislogger:
    14 februari 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Floortje:
    14 februari 2018
    Voorlopig nog even keihard werken bij Oqema :-)
  3. Angelie mam:
    18 maart 2018
    Schatje ! Nog even de laatste weken thuis ! Alles in orde maken op thuisfront
    Wat zal ik je gaan missen I LoveYou ❤️💋
  4. Marjan:
    18 maart 2018
    Lieve Amber, Vandaag een super gezellige dag gehad met jouw en je ouders. We wensen je nog veel succes met de laatste voorbereidingen voor je reis en daarna lekker genieten in Australië.
    Benieuwd naar je verhalen.
    Groetjes vanuit Neede.😘
  5. Monique:
    29 maart 2018
    Nu nog de laatste loodjes bij Oqema...... en dan voorbereiden voor vertrek. Geniet nog van je laatste momenten in Nederland en lees graag je verhalen over Australie. Alvast heel veel plezier aan de andere kant van de wereld.
  6. Fam van der Horst:
    1 april 2018
    Je ouders hebben je gisteren verrast met een supriseparty,met een traan en een lach. Was een super gezellige supriseparty 🎉. Nog ff genieten van en met familie en friends. Succes met de laatste voorbereidingen en dan op naar het grote avontuur in Australië !!! Wij gaan je zeker volgen op de reislogger, erg benieuwd naar je verhalen en foto ‘s. Nogmaals heel veel plezier ✨ liefs De Horstjes 😘
  7. Rick en Yvette Dekkers:
    14 april 2018
    Vandaag is de dag! Op naar Schiphol om je droom achterna te gaan. We gaan je ontzettend missen maar blijven contact houden! Heel veel plezier schoonzussie!
    Liefs van je broer en schoonzusje
  8. Angelie mam:
    14 april 2018
    Hoi meisje als je dit leest ben je of in Hongkong of in Sidney weer (even)met beide benen op de grond! Geniet van de eerste indrukken en tot gauw op de app of FaceTime Dikke kus van ons Pap en mam 💋