First awesome week in australia

28 april 2018 - Sydney, Australië

Hey dutchies haha

Nu al weer 14 dagen in Australie de tijd gaat zo snel dat is gelukkig meestal een goed iets. Heb als zoveel gedaan de afgelopen twee weken maar daar vertel ik jullie zo alles over. Hoe is Australië nu tot nu toe voor mij mmhhh goede vraag haha. Australië is gewoon in een woord geweldig, alles locals zijn zo aardig, lekker eten, leuke hostels, en ook super leuk om andere reizigers te ontmoeten.

Mijn eerste dag in Sydney was best zwaar, ik had een lange vlucht gehad en weinig slaap was behoorlijk brak. Maar we proberen altijd er een leuke dag van te maken.

Op mijn eerste dag op 16 april begon mijn ultimate oz week met andere reizigers die ook door Australië gingen reizen. Er zaten meiden van Engeland, Canada, Frankrijk en Duitsland in de groep. De meiden uit Engeland waren super druk en aanwezig zoirritant maar het was af en toe wel leuk met ze maar ik kon beter opschieten met mensen uit Canada, Frankrijk en Duitsland.

We hebben zoveel gedaan in mijn eerste week we begonnen maandag met elkaar beter te leren kennen, citywalk door Sydney zoals naar opera house en great harbour bridge, simkaart te activeren, naar de bank en in de avond gratis pizza en drankjes. Dinsdag begonnen we met een harbour cruise (catamaran)  door de harbour haven om Sydney te zien vanuit het water dat was zo leuk we zagen weer opera House en great harbour bridge dat was natuurlijk fucking awesome maar had wel meer verwacht van Sydney na een city walk en een boottour omdat je hoort altijd van oh ja Sydney is zo mooi dit dat maar van alles wat ik gehoord heb viel het best tegen. Voor de rest is het opzich wel een leuke stad maar niet echt een stad voor mij.

Woensdag gingen we naar basecamp net boven new castle dit is een soort kamp in de natuur. Dit vondt ik het mooiste van allemaal, het strand was dichtbij, je sliep in een blokhut super vet, je zag meer dieren (spinnen) haha en natuurlijk het gebied en de omgeving was gewoon geweldig. We bleven op basecamp 3 dagen en 2 nachten. De eerste dag was een halve dag er naar toe reizen en in de avond pizza en wine party dag 2 stond ik super vroeg op om zonsopgang te zien op het strand wat was dat mooi. Daarna gingen we sandboarden dat was zo lachen, daarna 4 WD fucking amazing en de rest van de dag chillen op het strand (heerlijk). In de avond hadden we een voorstelling van een man die allemaal reptielen en amfibieën heeft. Dat was zo gaaf om de dieren vast te houden vooral de slangen 😋🐍Vrijdag gingen we een bush walk doen op een berg met prachtig uitzicht en daarna op een boot de dolfijnen zien just amazing 😍🇦🇺

Zaterdag ben ik naar bondibeach geweest en heb ik de bondi to Coogee walk gedaan zo gaaf met hoge rotsen en natuur en de zee gewoon geweldig. En in de avond stappen met de groep en toen was de week al weer om was zo geweldig.

Dit was mijn eerste week ik vondt het super tof 🇦🇺😇😏❤️ hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen

Aankomende week komt mijn volgende blog eraan over mijn tweede week maar die is nog niet om ☺️

Tot snel

1. Angelie mam:
    Mooie foto ‘s ,grappig verhaal , fijn dat het zo awesome is ! Backpacker 🤪
  2. Maarten Dekkers:
    28 april 2018
    Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt. Groetjes vanuit Nuenen.🤠
  3. ANJA VAN WOENSEL:
    28 april 2018
    Wat een avontuurlijk verhaal en fijn dat je er van geniet .
    veel liefs Anja.
  4. Karl:
    1 mei 2018
    melbourne
  5. Marjan:
    2 mei 2018
    Erg leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt Amber. Wat een belevenis. GAAF!!
  6. Amber Dekkers:
    5 mei 2018
    Het is gewoon hier super tof 🤙🏻